Cursus zoekmachine optimalisatie (SEO)

Heeft u geen gigantisch budget voor online marketing, maar wilt u wel een succesvolle website? Dan is het belangrijk dat u de gouden regels van zoekmachine optimalisatie (SEO) juist toepast. Heeft u nog niet zoveel kennis over zoekmachine optimalisatie? Volg dan de gratis cursus zoekmachine optimalisatie.

Alle columns zoekmachine optimalisatie

Zoekwoorden bepalen en gebruiken

Inhoud: Wat zijn zoekwoorden Zoekmachine optimalisatie en zoekwoord onderzoek Gerelateerde zoekopdrachten Veelgestelde vragen Het zoekwoord toepassen Voorkom keyword stuffing Wat is dan de juiste zoekwoorddichtheid? Maak geen gebruik van verborgen teksten Wat zijn...

Lees meer

Website zoekmachine optimalisatie – Deel 3: Autoriteit

Bij SEO hebben we het vaak over de drie pijlers van zoekmachine optimalisatie. De eerste pijler Technische SEO en de tweede pijler Content gaan vooral aan de derde pijler Autoriteit.Inhoud: Off-page en off-site SEO Wat is een autoriteit website? Het beoordelen van uw...

Lees meer

Website zoekmachine optimalisatie – Deel 2: Inhoud (content)

De tweede vorm van on-page zoekmachine optimalisatie is inhoud (content). Onder content verstaan we alle vormen van informatie  die u deelt via uw website, zoals teksten, afbeeldingen, video's, audio of documenten die gedownload kunnen worden. Content moet voldoen aan...

Lees meer

De 3 pijlers voor zoekmachine optimalisatie

Inhoud: Hoe kunt u invloed uitoefenen op de postiie van uw website bij zoekmachines? On-page en off-page SEO De drie pijlers van zoekmachine optimalisatie (SEO) Hoe kunt u invloed uitoefenen op de positie van uw website bij zoekmachines? Hoe kunt u invloed uitoefenen...

Lees meer

Zoekmachine optimalisatie en de Google ranking factoren

Inhoud: Google heeft als zoekmachine een dominante positie Hoe werken zoekmachines als Google? Het Google algoritme en de ranking factoren Zoekmachine optimalisatie en de Google ranking factoren Google heeft als zoekmachine een dominante positie Google is de meest...

Lees meer

SEO en SEA

Om getoond te worden op de resultatenpagina van zoekmachines, dient u zoekmachine optimalisatie (SEO) toe te passen. U kunt er ook voor kiezen om te adverteren bij zoekmachines. Dit noemen we SEA. In deze column beschrijf ik van beide de voor- en nadelen.

Lees meer

De WordPress plugin SEOPress Pro

Waarom SEOPress Pro? Omdat u geen geld wilt weggooien aan dure SEA en een vermelding wilt krijgen op de eerste pagina van de zoekresultaten van zoekmachines!

Lees meer

Pin It on Pinterest

Share This